späť na zoznam článkov

Než sa uložíte k spánku, relaxujte!

Spánok je neoddeliteľnou súčasťou života nevyhnutnou pre fyzické i duševné zdravie. Niekomu stačí šesť hodín a je čulý ako rybička, iný potrebuje k regenerácii hodín viac. Pokiaľ sa ale aj po dlhom spánku prebúdzate unavení a rozlámaní, potom je niečo zle. Vplyv na kvalitu vášho spánku má matrac, vankúš, ale aj prostredie a psychické rozpoloženie v ktorom líhate.

Relax pred spánkom pomáha k lepšiemu spánku

Spríjemnite si zaspávanie

Ak máte problémy so zaspávaním, potom predtým, ako sa uložíte na spánok, relaxujte. Naložte sa do horúcej vane a zahoďte všetky starosti za hlavu. Stačí nechať rozpustiť kúpeľové soli a potom už si len dopriavať zaslúženú pohodu. Ak dávate prednosť sprche, potom stavte na prírodné sprchové gély, ktoré upokoja nervovú sústavu, povznesú ducha a harmonizujú emócie. Vyskúšajte prírodné telové oleje, ktoré obsahujú špecifickú zmes éterických olejov. Príjemná a uvoľňujúca je aj masáž chodidiel a hlavy, ktorá navodí výdatný spánok.

Veľa záleží aj na prostredí, v ktorom spíte, preto si izbu pekne zútulnite pomocou bytových doplnkov. Romantickú atmosféru umocnia moderné svietniky v rôznych farbách, ktoré dosahujú zaujímavých optických efektov.

Pre lepšiu regeneráciu

Noc je obdobím regenerácie nielen pre našu myseľ, ale aj naše telo. Ak sa ráno pravidelne budíte s unavenú pleťou bez lesku, neváhajte svojmu telu pomôcť a naneste si prírodnú masku z čistých bio, za studena lisovaných olejov z rastlín pýšiace sa vysokým obsahom antioxidantov, ktorá potlačí nedostatky pleti a pokožku krásne oživí. Rovnakú službu preukážu tiež nočné balzamy so zmesou vysoko vyživujúcich olejov, ktoré sú vhodné pre všetky typy pleti. Pracujú, kým spíte a ráno po prebudení bude vaša pleť žiariť.

Správnym výberom postele a dodržiavaním zásad pre relaxáciu tela i ducha, dosiahnete to, že ráno bude prebiehať tak ako má - s energiou a optimizmom.


Posledné články

Nočné smeny, ako sa lepšie vyspať? 2.diel

Každý znáša striedanie smien inak. Pre niekoho je oveľa ľahšie zvládať nočnú smenu a vyhovuje mu byť cez noc aktívny a cez deň odpočívať. Ranné vtáčatá naopak radšej pracujú skoro od rána cez deň, ale večer už sú skoro v posteli.

čítať viac

Nočné smeny, ako sa lepšie vyspať?

Veľká časť zamestnaní sa bohužiaľ, nezaobíde bez striedania ranných, popoludňajších a nočných smien, alebo sa jedná o tzv. dvanástky, kedy sa striedajú iba denné a nočné smeny. Pri striedaní smien je neustále narušovaný váš režim a to prináša telu veľkú fyzickú aj psychickú záťaž.

čítať viac