späť na zoznam článkov

Než sa uložíte k spánku, relaxujte!

Spánok je neoddeliteľnou súčasťou života nevyhnutnou pre fyzické i duševné zdravie. Niekomu stačí šesť hodín a je čulý ako rybička, iný potrebuje k regenerácii hodín viac. Pokiaľ sa ale aj po dlhom spánku prebúdzate unavení a rozlámaní, potom je niečo zle. Vplyv na kvalitu vášho spánku má matrac, vankúš, ale aj prostredie a psychické rozpoloženie v ktorom líhate.

Relax pred spánkom pomáha k lepšiemu spánku

Spríjemnite si zaspávanie

Ak máte problémy so zaspávaním, potom predtým, ako sa uložíte na spánok, relaxujte. Naložte sa do horúcej vane a zahoďte všetky starosti za hlavu. Stačí nechať rozpustiť kúpeľové soli a potom už si len dopriavať zaslúženú pohodu. Ak dávate prednosť sprche, potom stavte na prírodné sprchové gély, ktoré upokoja nervovú sústavu, povznesú ducha a harmonizujú emócie. Vyskúšajte prírodné telové oleje, ktoré obsahujú špecifickú zmes éterických olejov. Príjemná a uvoľňujúca je aj masáž chodidiel a hlavy, ktorá navodí výdatný spánok.

Veľa záleží aj na prostredí, v ktorom spíte, preto si izbu pekne zútulnite pomocou bytových doplnkov. Romantickú atmosféru umocnia moderné svietniky v rôznych farbách, ktoré dosahujú zaujímavých optických efektov.

Pre lepšiu regeneráciu

Noc je obdobím regenerácie nielen pre našu myseľ, ale aj naše telo. Ak sa ráno pravidelne budíte s unavenú pleťou bez lesku, neváhajte svojmu telu pomôcť a naneste si prírodnú masku z čistých bio, za studena lisovaných olejov z rastlín pýšiace sa vysokým obsahom antioxidantov, ktorá potlačí nedostatky pleti a pokožku krásne oživí. Rovnakú službu preukážu tiež nočné balzamy so zmesou vysoko vyživujúcich olejov, ktoré sú vhodné pre všetky typy pleti. Pracujú, kým spíte a ráno po prebudení bude vaša pleť žiariť.

Správnym výberom postele a dodržiavaním zásad pre relaxáciu tela i ducha, dosiahnete to, že ráno bude prebiehať tak ako má - s energiou a optimizmom.


Posledné články

Správny čas na výmenu vašich lôžkovín práve nastal.

Aj v lôžkovinách nájdeme niekoľko rozdielov, ktoré by ste mali poznať a pri výbere ložkovín sa nimi riadiť. Vedeli ste napríklad, že existujú tri druhy ložkovín? Alebo, že aj lôžkoviny môžu zabezpečovať stálu teplotu v lôžku? Tiež ste možno netušili, že lôžkoviny by sme mali meniť podľa ročných období. Je to pre vás novinka? Poďme sa na lôžkoviny pozrieť zblízka.
čítať viac

Ako ovplyvňuje šport kvalitu nášho spánku?

Spánok je základnou fyziologickou potrebou. V priebehu spánku regenerujeme, relaxujeme a obnovujeme energiu. Dlhodobý nedostatok spánku má veľký vplyv na naše zdravie a fyzičku. Dá sa teda povedať, že spánok ovplyvňuje náš výkon v akomkoľvek športe.
čítať viac