späť na zoznam článkov

Než sa uložíte k spánku, relaxujte!

Spánok je neoddeliteľnou súčasťou života nevyhnutnou pre fyzické i duševné zdravie. Niekomu stačí šesť hodín a je čulý ako rybička, iný potrebuje k regenerácii hodín viac. Pokiaľ sa ale aj po dlhom spánku prebúdzate unavení a rozlámaní, potom je niečo zle. Vplyv na kvalitu vášho spánku má matrac, vankúš, ale aj prostredie a psychické rozpoloženie v ktorom líhate.

Relax pred spánkom pomáha k lepšiemu spánku

Spríjemnite si zaspávanie

Ak máte problémy so zaspávaním, potom predtým, ako sa uložíte na spánok, relaxujte. Naložte sa do horúcej vane a zahoďte všetky starosti za hlavu. Stačí nechať rozpustiť kúpeľové soli a potom už si len dopriavať zaslúženú pohodu. Ak dávate prednosť sprche, potom stavte na prírodné sprchové gély, ktoré upokoja nervovú sústavu, povznesú ducha a harmonizujú emócie. Vyskúšajte prírodné telové oleje, ktoré obsahujú špecifickú zmes éterických olejov. Príjemná a uvoľňujúca je aj masáž chodidiel a hlavy, ktorá navodí výdatný spánok.

Veľa záleží aj na prostredí, v ktorom spíte, preto si izbu pekne zútulnite pomocou bytových doplnkov. Romantickú atmosféru umocnia moderné svietniky v rôznych farbách, ktoré dosahujú zaujímavých optických efektov.

Pre lepšiu regeneráciu

Noc je obdobím regenerácie nielen pre našu myseľ, ale aj naše telo. Ak sa ráno pravidelne budíte s unavenú pleťou bez lesku, neváhajte svojmu telu pomôcť a naneste si prírodnú masku z čistých bio, za studena lisovaných olejov z rastlín pýšiace sa vysokým obsahom antioxidantov, ktorá potlačí nedostatky pleti a pokožku krásne oživí. Rovnakú službu preukážu tiež nočné balzamy so zmesou vysoko vyživujúcich olejov, ktoré sú vhodné pre všetky typy pleti. Pracujú, kým spíte a ráno po prebudení bude vaša pleť žiariť.

Správnym výberom postele a dodržiavaním zásad pre relaxáciu tela i ducha, dosiahnete to, že ráno bude prebiehať tak ako má - s energiou a optimizmom.


Posledné články

Bojujte kvalitným spánkom proti jesenným depresiám

Letné dni sa s nami už pomaly lúčia a naše telo to vníma veľmi intenzívne. Deň sa začína skracovať a čoskoro sa už stmieva, ráno a večer je nám chladno, ale popoludní nás dokáže slniečko ešte poriadne zahriať. Už je to tak, jeseň sa hlási o svoje miesto.

čítať viac

Pokojný a zdravý spánok v tehotenstve – 3. trimester

Týždne plynú a vaše dieťatko v brušku rastie ako z vody. Tehotenské bruško sa zväčšuje a vy už vhodnú polohu pre spánok hľadáte stále horšie. Navyše ju zase za chvíľu musíte meniť a tak sa váš spánok skôr mení na prerušované driemanie. Ako sa teda ešte vyspať kvalitne ako bábätko príde na svet?
čítať viac