späť na zoznam článkov

5 krokov ku zdravému spánku

Predstavujeme jednoduchý súhrn najdôležitejších krokov, ktoré vedú k dokonalému a predovšetkým zdravému spánku.

1. Výber správneho matraca

Matrac vo vašom spánku hrá zrejme najdôležitejšiu úlohu. Nesmie byť ani mäkký, ani príliš tuhý a tiež by sa mal prispôsobovať krivkám vášho tela. Jeho výberu by sme mali venovať veľkú pozornosť a čas.

Vhodná matrace

2. Výber roštu

Aj napriek tomu, že býva výber roštu podceňovaný, aj on veľmi ovplyvňuje kvalitu nášho spánku. Správna kombinácia roštu a matraca zabezpečuje hlboký a pokojný spánok a tým i toľko dôležitú regeneráciu nášho tela.

Vhodný rošt

3. Vhodný vankúš

Výber vankúša by sme mali podriadiť polohe nášho tela pri spánku. Vďaka správnemu vankúši sa môžete rozlúčiť s bolesťami hlavy a krčnej chrbtice.

Výběr vankúše

4. Posteľ podľa vašich predstáv

Posteľ vyberajte nielen podľa dizajnu, ktorý sa vám páči, ale tiež podľa kvality materiálu. Čím kvalitnejší materiál, tým dlhšie vám vaša posteľ vydrží.

Posťel

5. Nezapomeňte na doplnky

Chrániče matracov, lôžkoviny, obliečky - bez nich sa jednoducho nezaobídete. Všetky tieto skvelé doplnky zabezpečujú lepšiu hygienu a pohodlie a tým aj zvyšujú kvalitu vášho spánku.

Doplnky do vaší ložnice

Zistili ste, že je to celkom veda? Spýtajte sa našich spánkových expertov na predajniach a nechajte si poradiť, aké riešenie je pre Vás najlepšie.


Posledné články

Ako ovplyvňuje šport kvalitu nášho spánku?

Spánok je základnou fyziologickou potrebou. V priebehu spánku regenerujeme, relaxujeme a obnovujeme energiu. Dlhodobý nedostatok spánku má veľký vplyv na naše zdravie a fyzičku. Dá sa teda povedať, že spánok ovplyvňuje náš výkon v akomkoľvek športe.
čítať viac

10 tipov, jako si ušetriť viac času na spanie 1. diel

Každý z nás má veľa povinností a každodenných činností, ktoré musí zvládnuť spraviť včas a kvalitne. Najjednoduchším spôsobom, ako si ušetriť čas, ktorý niekedy aj nevedome začneme robiť je, že začneme okrádať náš spánok.
čítať viac